Všeobecné otázky a naše odpovede

  • Čo je WestwingNow?

    WestwingNow je internetový obchod s interiérovým dizajnom a stálou ponukou výrobkov. Nájdete v ňom jedinečné výrobky najlepších európskych a svetových značiek, zoradené podľa kategórií. Vďaka tomu nájdete konkrétny výrobok, ktorý hľadáte pohodlne a rýchlo. A čo viac, väčšinu výrobkov od nás dostanete vo veľmi krátkom čase - od 4-9 dní!

    WestwingNow Vám ponúka veľké množstvo inšpirácií - v sekcii "Shop the look" nájdete hotové miestnosti, ktoré pre Vás pripravili naši interieroví dizajnéri. Ak sa radi staráte o svoj domov - WestwingNow je tým pravým miestom pre Vás.

  • Aký je rozdiel medzi Westwing a WestwingNow?

    Westwing(www.westwing.skwww.westwing.sk) Je navrhnutý ako nákupný klub, kde môžete každý deň nájsť rôzne inšpirácie a nápady s kampaňmi s obmedzenou dobou trvania, a ktorých výrobky sú k dispozícii iba po určitú dobu a v určitom množstve. WestwingNow je internetový obchod, kde nájdete široký sortiment výrobkov, nápady a inšpirácie pre vybavenie a zdobenie Vášho domova. Kliknutím tu sa dozviete o malom rozdiele medzi týmito dvoma stránkami.

Nastavenia účtu a naše odpovede

  • Čo mám robiť, ak zabudnem svoje heslo?

    Stačí kliknúť na odkaz „Zabudli ste heslo?“ a v uvedenom poli zadať e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Na túto e-mailovú adresu Vám pošleme odkaz, na ktorý musíte kliknúť a potvrdiť ho. Posledným krokom je zadanie nového hesla.

  • Ako si môžem zmeniť svoje heslo?

    Heslo si môžete zmeniť kedykoľvek. Jediné, čo musíte urobiť, je prihlásiť sa na www.westwingnow.sk a prejsť na panel používateľa (vpravo hore). Pod príkazom "Zmeniť heslo" zadajte do prvého voľného poľa aktuálne heslo a do druhého poľa Vami zvolené nové heslo. Nakoniec kliknite na pole "Uložiť heslo".

  • Ako si môžem zmeniť svoju e-mailovú adresu?

    Po prihlásení na www.westwingnow.sk prejdite na panel používateľa. Aktuálna e-mailová adresa sa zobrazí v poli „Informácie o účte“. Všetko, čo musíte urobiť, je zmeniť ho ručne, zadať novú e-mailovú adresu a potom kliknúť na pole „Uložiť“.

  • Sú moje osobné údaje v bezpečí?

    Veľký význam pripisujeme dôvernosti osobných údajov, ktoré sa riadia platnými ustanoveniami o ochrane osobných údajov a zákazom ich šírenia v médiách. Spracúvame ich len pre vlastné potreby. Podrobnejšie informácie nájdete tutu. Ak máte viac otázok, kontaktujte nás na pomoc@westwing.sk.

Otázky ohľadom objednávky a naše odpovede

  • Ako si môžem objednať?

    Postup objednávania je veľmi jednoduchý. Ak ste našli svoj obľúbený výrobok, umiestnite ho do nákupného košíka, kliknutím na tlačidlo "Nákupný košík" a potom na položku "Pokračovať do pokladne". Následne sa otvorí nové okno, v ktorom sa bude zobrazovať vaša fakturačná a doručovacia adresa. Ak u nás nakupujete prvýkrát, budete požiadaný, aby ste zadali svoje údaje o fakturačnej adrese. Ak ste u nás už nakupovali, Vaša fakturačná adresa je uložená, ale pri každej objednávke ju môžete zmeniť. Ak sa Vaša fakturačná adresa odlišuje od doručovacej adresy, môžete samozrejme zadať aj samostatnú adresu na doručenie. Po zadaní údajov prejdete k platobnej transakcii, kde vyberiete možnosť platby. Nakoniec obdržíte prehľad objednávky v časti „Potvrdenie objednávky“. Po odoslaní objednávky dostanete ihneď e-mail s potvrdením. Faktúra Vám bude zaslaná vo forme PDF súboru do 7 pracovných dní od konečného termínu doručenia uvedeného na potvrdení objednávky.

  • Ako si môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

    Stav svojej objednávky si môžete kedykoľvek skontrolovať. Po prihlásení sa na webovú stránku www.westwingnow.sk prejdite na panel užívateľa a zadajte "Moja objednávka", kde sa nachádzajú všetky objednané výrobky a informácie o stave objednávky a vykonanej platbe. Správa s číslom dodacieho listu bude odoslaná na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii.

  • Môžem si po objednaní zlúčiť niekoľko objednávok do jednej?

    Po realizácii nákupu nie je z technických dôvodov možné zlučovať jednotlivé objednávky. Ak sa chcete vyhnúť nepríjemnostiam, odporúčame Vám realizovať objednávku iba v tom prípade, keď ste si istý, že obsahuje všetky požadované položky.

  • Ako môžem zrušiť objednávku?

    Ak chcete zrušiť celú objednávku alebo jej časť, pošlite prosím e-mail na adresu pomoc@westwing.sk. E-mail by mal obsahovať číslo objednávky a názvy výrobkov, ktoré majú byť odstránené. Objednávku si môžete zrušiť aj sami prihlásením sa na Váš Westwing účet, zadaním "Moje objednávky", výberom čísla objednávky a potom "Zrušenie objednávky" (funkcia Vám umožní zrušiť celú objednávku alebo označiť výrobok, ktorý z nej chcete odstrániť). Objednávky v stave „Odoslaná objednávka“ nie je možné zrušiť.


Platby a naše odpovede

  • Kedy mám zaplatiť za objednávku?

    Platba za objednávku sa vyberá okamžite po jej prijatí, pokiaľ nebola zvolená možnosť platby v hotovosti pri dodaní (dobierkou).

  • Aké typy platieb WestwingNow akceptuje?

    Akceptujeme nasledujúce spôsoby platby: kreditnou kartou, PayPal alebo dobierkou. V súčasnosti nie je možné uskutočniť platbu tradičným bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou.

  • Sú platby a iné transakcie, ktoré uskutočňujem, bezpečné?

    Veľký význam pripisujeme bezpečnosti operácií a transakcií. Údaje zadané pri registrácii používa iba spoločnosť WestwingNow a výhradne len na vlastné účely. Všetky osobné údaje sa považujú za dôverné v súlade s ustanoveniami o ochrane osobných údajov. Na zabezpečenie online platobných transakcií používame najmodernejšie bezpečnostné technológie ako Secure Socket Layer (SSL). SSL je americký, uznávaný protokol na zabezpečenie výmeny dát. Všetky informácie poskytnuté našimi zákazníkmi, ktoré sú potrebné na splnenie objednávky, dostáva Westwing v podobe kódov. V apríli 2014 sa objavili informácie o zraniteľnosti SSL nazvanej "Heartbleed", ktorá ovplyvnila mnohé medzinárodné webové stránky. Bezpečnostné opatrenia na serveroch Westwing boli bezodkladne aktualizované a neovplyvnili transakcie žiadneho zákazníka Westwing. Kvôli bezpečnosti Vašich osobných údajov odporúčame pravidelne meniť heslo.


Doručenie a naše odpovede

  • Ako dlho trvá doručenie objednaného tovaru?

    Očakávaná lehota doručenia je uvedená pri jednotlivých ponúkaných výrobkoch. Rovnako je uvedená aj v správe odoslanej po zadaní objednávky. V užívateľskom paneli v "Moje objednávky" si môžete skontrolovať aktuálny stav objednávky. O prípadnej zmene dátumu doručenia objednávky Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

  • Ako WestwingNow posiela tovar zákazníkovi?

    Objednané výrobky sú starostlivo zabalené v našom sklade a doručené kuriérskou spoločnosťou na adresu uvedenú v objednávke.

  • Ako si môžem dohodnúť s kuriérskou spoločnosťou dátum doručenia?

    Veľké a ťažké zásielky dodáva špecializovaná špedičná spoločnosť. Pri objednávke uveďte prosím svoje kontaktné telefónne číslo, ktoré Vám umožní dohodnúť si termín doručenia.

  • Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?

    Osobný odber zakúpeného tovaru nie je možný.

  • Aké sú prepravné náklady?

    Štandardné prepravné náklady sú 3,90 EUR s hodnotou zásielky do 30 EUR a zdarma s objednávkami nad 30 EUR. Celkové prepravné náklady sú uvedené na potvrdení objednávky.

  • Môže byť tovar doručený mimo krajiny, v ktorej bola objednávka zadaná?

    V súčasnosti realizujeme nákupy a dodávky zásielok na Slovensku.


Výmena a vrátenie tovaru a naše odpovede

  • Ako môžem vrátiť dodaný tovar?

    Vrátenie výrobku je veľmi jednoduché! Ak výrobok nedorazí v dobrom stave alebo nie je podľa Vašich predstáv, môžete ho vrátiť. Pre zabezpečenie rýchleho spracovania a optimálnych služieb Vám ponúkame dve možnosti vrátenia tovaru.

    1.Ak chcete tovar vrátiť, pošlite e-mail na adresu pomoc@westwing.sk alebo nás kontaktujte telefonicky v čase od pondelka do piatku od 8:00 do 20:00 na +421 221 201 245. Žiadosť by mala obsahovať názov vráteného tovaru, poradové číslo a dôvod vrátenia. Naši konzultanti Vám poskytnú informácie potrebné na objednanie kuriéra, ktorý vyzdvihne zásielku a dodá ju do nášho skladu.

    2. Vrátenie objednávky je možné vykonať aj po prihlásení sa na účet WestwingNow prechodom na pole "Moje objednávky", výberom objednávky a potom "vrátenie nákupu" (funkcia umožňuje vrátiť celú objednávku alebo označiť len výrobok, ktorý chcete vrátiť). Ak dôvodom vrátenia je poškodenie alebo nedostatok nami dodaného výrobku, kuriér si ho vyzdvihne na naše náklady. V ostatných prípadoch účtujeme poplatok vo výške dodacích nákladov vzniknutých pri objednávke. Priložte k zásielke vyplnený formulár na vrátenie, ktorý nám umožní previesť finančné prostriedky. Pretože chceme našim klientom poskytovať najvyššiu kvalitu výrobkov a služieb, boli by sme Vám vďační, keby ste uviedli dôvod vrátenia tovaru.

  • Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?

    Výrobok je možné vrátiť do 100 dní od dátumu jeho doručenia. V prípade zistenia vady výrobku po uplynutí tejto lehoty, je samozrejme možné využiť právo na uplatnenie reklamácie. Prosím, kontaktujte nás na pomoc@westwing.sk. Každý prípad zvážime individuálne a nájdeme najlepšie riešenie.

  • Je zakúpený výrobok v záruke?

    Všetky výrobky zakúpené od spoločnosti Westwing podliehajú záruke v súlade s platnými právnymi predpismi Európskej únie. V prípade zistenia vady dodaného tovaru kontaktujte prosím oddelenie zákazníckeho servisu pomoc@westwing.sk. Radi Vám pomôžeme v ďalších krokoch a pokúsime sa problém vyriešiť čo najskôr.

  • Ako môžem výrobky vrátiť?

    Kontaktujte nás prosím na pomoc@westwing.sk, postaráme sa o dopravu a spoločne určíme otázky týkajúce sa realizácie návratu.

  • Kedy a ako dostanem svoje peniaze späť?

    Vrátenie peňazí prebehne v priebehu niekoľkých pracovných dní od dňa registrovania vrátenej zásielky v našom obchode. V prípade platieb kreditnou kartou je čakacia doba vrátenia peňazí zvyčajne o niečo dlhšia. Ak zvolenou metódou platby bola platba na dobierku, vrátenie peňazí bude vykonané na bankový účet, ktorý bol uvedený vo formulári na vrátenie platby alebo v e-maily odoslanom na pomoc@westwing.sk. Dĺžka čakania na zaúčtovanie platby je individuálnou záležitosťou banky.


Otázky ohľadom zľavových kupónov a naše odpovede

  • Kde nájdem zľavový kupón?

    Zoznam všetkých zľavových kupónov je k dispozícii v užívateľskom paneli v "Moje zľavové kupóny". U každého zľavového kupónu sú uvedené informácie o dátume jeho platnosti a minimálnej hodnote objednávky, ktorá umožňuje jeho použitie. Aktívne kupóny nájdete aj v pravom hornom rohu stránky.

  • Ako si môžem uplatniť zľavový kupón?

    Po výbere výrobkov a ich umiestnení do košíka kliknite na položku "Prejsť na pokladňu" a vyberte spôsob platby. Potom prejdite do poľa "Potvrdenie objednávky", vyberte kupón a kliknite na "Použiť". Systém automaticky vypočíta hodnotu objednávky a zníži sumu, ktorá má byť zaplatená o hodnotu kupónu. Upozorňujeme, že na jednu objednávku je možné použiť iba jeden kupón.


Ďalšie otázky a naše odpovede

  • Ako sa môžem obrátiť na spoločnosť WestwingNow v prípade technických problémov (napr. vstup na stránku, zadanie objednávky)?

    V takejto situácii sa môžete obrátiť na oddelenie služieb zákazníkom na adrese:pomoc@westwing.sk alebo zavolať na číslo +421 221 201 245 - pracujeme od pondelka do piatka od 08:00 - 20:00. Budeme sa snažiť Vám pomôcť a vyriešiť Váš problém čo najskôr.

  • Ako môžete nadviazať spoluprácu s WestwingNow?

    Neustále hľadáme nových partnerov, s ktorými môžeme spolupracovať a nadväzovať nové kontakty. Za týmto účelom pošlite e-mail na adresu: partner@westwing.de..


Kontakt a naše odpovede

  • Ako môžem kontaktovať oddelenie služieb zákazníkom?

    Odporúčame Vám napísať e-mail na adresu: pomoc@westwing.sk alebo telefonicky na čísle +421 221 201 245, pracujeme od pondelka do piatka od 08:00 - 20:00.